Det här med hår..

Ja. Det blev skit. Precis som jag hade väntat mig. Hon som klippte mig bör inte klippa ungdomar, tror jag. Min frisyr är väldigt 90.. Som en blandning mellan Nanny Fines mamma i fram och hockeyfrilla i bak. Luggen vet jag inte riktigt vad hon gjort med.
Jag var nästan gråtfärdig. Sprang i princip ut till bilen och hoppades på att ingen jag kände skulle se mig. Jag brukar inte bry mig så mycket annars, men det här gången var det riktigt illa.

Såå, jag ska klippa mig idag igen, men den här gången i stan. Lite nervöst är det ändå. Funderar på att klippa någon form av blandning mellan mohawk och modern hockey. Jag vet inte riktigt.. svårt att förklara. Är inte helt säker på att jag kommer passa i det heller. Om jag bestämmer mig för den frisyren och inte blir nöjd, då äre kört med håret. Då får jag helt enkelt ta det.

Nae, ska väl åka då. Kanske uppdaterar senare med ett foto... om jag inte gråter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0