Fyndat!

Precis hemkommen. Jag fyndade lite minsann. Köpte en galet snygg (ja, enligt mig själv då) väska för 150 spänn. Som hittat! Kostade 400 från början. Jag sa till Alex innan jag hittade den att jag inte riktigt förstår mig på hur jag tänker. Jag vill hitta en snygg väska för väldigt lite pengar och höll tal om att det går ju tyvärr inte i dagens samhälle.
Men hörrni! Det gör det! =)

Hittade lite tröjor och två extremt fula nagellack också. Så nu är dagen gjord. Men nu får jag faktiskt lugna ner mig lite när det gäller spenderandet. Måste ju spara till den kommande lägenheten också. Vilket jag iofs har gjort, men det vore trevligare att sätta över ännu mer pengar till sparkontot.
Farsan tyckte att det kunde vara en bra idé att sätta över hela lönen på sparkontot för att sen leva så snålt som möjligt. Jag tycker det låter som en bra idé.. om det hade funkat i mitt fall. Kanske om jag jobbar hela tiden, men det har jag inte för avsikt.

Nä, nu ska jag gå omkring och vara snygg i min nya väska. Även om den får mig att se liten (midre) ut.

Kommentarer
Postat av: Mariama

snygg väska!

2008-08-31 @ 14:22:14
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Amanda

den va snygg

2008-08-31 @ 14:41:17
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0