Intressant

När jag kommer till jobbet är det en kille som vill ha lite nummer att ringa för att få hit mer folk. Naturligtvis frågar jag om det är mycket i kö, men nej nej. Det är bara så att "de" sagt att det kommer ringa mycket idag.
Då undrar jag, hur 0%#!!!?& räknar man ut den mänskliga faktorn? Hur vet man att det kommer ringa mycket folk just idag?

Jo, tydligen så går de tillbaka och tittar på hur det var förra året. Jag vet inte riktigt om det är ett säkert sätt att göra det på, men vi får väl se. Jag tror inte numren jag gav ut gav så mycket, men vi får väl hoppas på det bästa. Och det är att det inte ringer. För det här tror jag inte på.

Kommentarer
Postat av: Anders aka Nagadez

svar: Ja det blev en ganska extrem sminkning, men det var lite det vi var ute efter. Kul att du gillade det! tack! :)

2008-08-31 @ 18:06:09
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0