Mat

Åt just. Och hade en sjukt djup diksussion om homosexuella män, som sedan övergick i koranen. (??!!?!) Jag åt, nickade, åt, mm'ade, och åt lite till. Men mest nickade jag. Jag vet inte, jag har verkligen inte ork för deep shit va. Allra helst inte när man har en halvtimmas lunch som man ska hinna äta, toa, röka och softa på. Det där med softa brukar det inte bli så mycket med. Men det var trevligt att få tänka lite, även om jag inte förstår det. (hur nu det låter)

Jag känner mig som en gammal tant. Ont överallt och ingenstans. De här stolarna är ju inte de senaste. Hakarna på den släpper ibland. Det känns ungefär som en sladdrig tv-shop "träna-magmusklerna-till-du-spyr-men-men-ändå-inte-ser-något-resultat"-maskiner. Åker fram och tillbaka och upp och ner. Men hey, jag har ju en stol...

Vi snackar tydligen inglasad altan med värme. I'm thinking.. mjaaa. Men grilla gick tydligen. Så, vi får väl se. Kanske är helt slut efter de här dagarna.

Kommentarer
Postat av: anita

haha, nice beskrivning av stolen :p

2008-08-30 @ 21:25:08
URL: http://anitaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0