Nytt

Gjorde om bloggen lite. Är inte säker på än att jag är nöjd. Men för ett tag så duger det helt klart!

Ska jobba idag. Bestämde möte med min arbetsledare för att säga upp mig, men hon pepptalkade in mig i att jobba vidare. Visst, hon hade ju rätt när det gäller många saker, men jag vet ändå inte om jag kommer orka under någon längre period. Har funderingar på att börja plugga tyska faktiskt. Det kan nog vara smart om jag vill plugga vidare till översättare någon gång i framtiden. Och om jag bestämmer mig för att inte göra det så kan jag ju tyska, så det blir bra i vilket fall.

Jag ska jobba sju dagar i streck den här veckan. Jag vet att jag är gnällig, men jag känner verkligen inte för det. Jobbar kväll också.. det är svårt att släppa allt när man kommer hem vid halv elva. Huvudet  är på högvarv, men kroppen vill bara sova. Vet inte ritkigt hur jag ska kunna slappna av.. ingen som har några tips?

Var på Vingåkers Outlet för några dagar sen. Hittade otroligt mycket kläder, men köpte desto mindre. Jag är lite stolt över mig själv. Jag vet fast besluten på att bara köpa sådant som jag verkligen behöver, och det gick ju utmärkt.
Shoppde lite med mor igår med. Fick för mig att jag skulle komma hem med en kort kjol. Tänkte att det kunde bli sött till några tjock strumpisar. Fick gå in på barnavdelningen för att hitta någon som skulle passa.. men va fasen. Det blir ju mycket billigare! (Köpte förövrigt också ett par Lee i barnstorlek på Outleten fr 300 kr.) Ibland finns det fördelar med att vara liten.

Nästa helg är det snack om kräftskiva. Jag vet inte riktigt.. Just nu är infon ganska luddig och det brukar ju inte vara så peppande direkt. Vi får se vad det blir av det.

Alex ska komma snart... han har med sig "en liten grej" som han skulle köpa andra delen till idag. Lego??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0