Nyvaken och hunger

Sov som en gud inatt. Jag tar tillbaka allt jag skrev om att jag ville ha sängen för mig själv. Det gick riktigt bra och inget snarkande alls.. från hans sida iaf.

Idag blir det mer jobb. Men innan tänkte vi åka och handla lite tröjor till mig. Har sålt det mesta jag hade på Tradera, så det börjar bli dags att hitta lite till hösten, som tydligen redan är här? Känns lite lusigt när det är kallt som... kallt, och löven inte börjat ändra färg. Ja, förutom grannens rosenbuske som börjat ge upp livet. Det är tillräckligt med höst-tecken för mig! Har ni sett några?

Jag har haft så mycket skulder den här månaden, så egentligen har jag nog inte råd. Men varm måste jag väl vara, right?
Vet inte hur jag lyckades få mig mobilräkning upp till nästan 900kr.. när den annars ligger på 300. Jag skyller på Alex, det funkar annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0