Trött


Jag är så extremt trött idag. Varit ledig, men har ändå inte riktigt kunna slappna av.
Var iväg till jobbet (?!!) en sväng. Skjutsade Lina och hämtade lite papper och så. Kollade också av sånt man inte hinner med annars. Av någon konstig anledning så har det börjat ringa något sjukt nu. Det är knappt man hinner andas mellan samtalen. Annars har det varit sjukt lungt. När jag jobbade i helgen hade jag fått 7 samtal på sex timmar. Det är lite segt då.. Vi hittar ju iofs andra sätt att roa oss på. Som det här;



Ja. Vad man kan hitta på Aftonbladet. Inte fasen blir man mer allmänbildad av det iaf, that's for sore!

Nu återstår tre dagars arbete och sen blir det firande av min 24års dag och Augustifestival här i stan. Ser fram emot det lite.. mer än vad jag gjort inför sånt de senaste månaderna iaf. Har inte haft någon lust överhuvudtaget för att festa och ställa till med skoj. Jag tror jag har blivit lite mätt på det faktiskt. Det känns samma lika varje gång det händer något och det kan ju bli rätt segt i längen. Den här gången ska iaf Emma med, vilket är awsome!

Nae, göra något annat kanske.. frågan är ju bara vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0