Tröttheten

Jag tror på allvar att jag nästan somnade på jobbet förut. Sist halvtimmar brukar det vara väldigt lugnt, med bara ett par samtal. Jag röck till som fäsen när jag fick ett samtal. Jag tror jag var på gång in i sleepmode. Då har man extremt tråkigt på jobbet.

Har också bestämt mig för att inte dricka så mycket Cola när jag jobbar sent. Jag brukar vara som en uppspeedad ekorre när jag kommer hem och då blir det inte så mycket sömn. Minns att jag en gång hade svårt att sova för att jag drömde om bokningar. Hade också extremt ont i nacken p.g.a av "stolen". Jag drömde då, i ett såntdär halvvaket tillstånd, att om jag bara gjorde en viss typ bokning, så skulle jag inte längre ha ont i nacken. Givetvis var det ingen gäst som gjorde som jag ville, så jag låg väl där i ungefär två timmar.

Vaknade till och kom på att det förmodligen inte skulle funka, men jag skrattade rätt gott dagen efter åt mig logik. Så blir det med för mycket jobb och för lite sömn.

Summa summarum - skippa Colan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0