5000 kr! Kom igen då! RIIIIING!

Jag har tänkt rätt mycket på de här tjejerna och killarna (framför allt tjejerna) som jobbar på "gissa-ordet-och-vinn-pengar"-programmen. De tar i så mycket att jag blir stressad av dem. De överdriver mer än dåliga barnprogramsvärdar. Jag skulle vara helt slut efter en arbetsdag på 2 timmar och jag ska stå och spela över hela tiden och ständigt försöka att hitta något relevant att prata om i all dödtid som blir. (Eller så kan man ju spy..?)

Jag hoppas nästan på att de är så privat också - helt uppspeedade och nästan okontrollerade. Annars är det väldigt synd om dem och jag kan inte hjälpa att fundera över hur de orkar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar hur en sådan person, om de är så privat, fungerar på en begravning?



Eller på en romantisk date?



Möjligheterna är oändliga...

2008-12-30 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0