Klantarsel

Försov mig ordentligt idag. Skulle börjat vid 08:45 och vaknade vid 10:10. Det går sådär de här dagarna kan man säga. Vad jag minns så ställde jag klockan.. måste ju blivit något fel så att alarmet inte gick igång. Eller har jag stängt av det..?
Nu har allas våran underbara Edin sett till att jag är ledig, med betalning idag. Pheew.

Den senaste tiden har jag haft grymt svårt att koncentrera mig. Det är på tok för mycket som händer i mitt huvud just nu och jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Idag hade jag tänkt att packa lite mer seriöst. Slänga sånt som borde slängas osv. Och försöka att förstå att det kommer bli bra oavsett vad som händer. Det rer si, som alla säger.
Edin skulle försöka hjälpa mig med ledighet de här kommande dagarna också. Jag behöver det. Min tid.

Kanske skulle vakna först..?

Kommentarer
Postat av: Louise

Tja linda, tnkte höra med dig om du ville hänga med till ullared på tisdag nästa vecka?? Kram Louise.

2008-12-10 @ 17:46:50
URL: http://vaniljviisp.blogg.se/
Postat av: louise

Nej nej jag e inte desperat men jag tänkte ändå på dig o tänkte att de kunde vara kul att ha med dig, garvar ju bara i ditt sällskap ;P

2008-12-10 @ 20:40:34
URL: http://vaniljviisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0