Trött, jobb, knivskuren och vattenspott

Fy vad trött jag är. Jag förstår inte varför. Sov ju helt okey i natt.. eller?
Har blivit svårt att sova nu. Tänker för mycket. Men inte ikväll! Ikväll får jag uppleva! Känns som om det var år sen!

Ska jobba till 22 idag. Ni kanske kan räkna ut själva hur motiverad jag är? Lagom är mitt svar. Lagom. Men, jag kommer förhoppningsvis få sällskap av världens goaste Deciree! Det kan nog göra det lite enklare.
Hade en surprice som väntade på mig när jag kom ut till bilen igår efter jobbet. En lite lapp som det stod Lindha på. Jag blev alldeles varm i hela kroppen när jag hade läst den. Jag är oförskämt glad mest helt tiden! Och det märks. Läkaren på hud idag sa att min psoriasis var väldigt fin och att vi inte länge behöver hålla på med några hardcore behandlingar. Eller ja, exakt så kanske hon inte sa. Dock berättade hon för mig att hon inte hade blivit knivskuren i ansiktet. Nahe. (!!!???!!)

Jag har så fruktansvärt roligt i lördags! Tack alla (typ) inblandade! Jag kunde t.o.m. förbise det faktum att någon spottade vatten i nacken på mig. Varsågoda.
Riktigt kul att Lisa var där. Det var en angenäm överraskning. Precis som du säger vännen - vi har alltid väldigt roligt tillsammans när vi ses ute.

Nahe, jag måste ju faktiskt köpa ketchup innan jag ska till jobbet. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0