Shoppat

Jaa, äntligen. Jag fick låna några kronor av mina snälla, rara föräldrar tills jag får pengar.
Köpte mig en jättefin klänning och satt alldeles perfa och passade på att köpa en bikini minsann! Så nu blir det sola av för att slippa psoriasisen.


Ringde till Hud idag för att få reda på provsvar och beställa tid. Som tur var hade jag ingen steptokocker i halsen. Eller någon annan stans för den delen. ;) Det innebär att det kommer läka fint. Behöver heller inte åka till sjukan för att sola i sommar och det känns extra bra. Då slipper jag att hålla mig borta från solen!

Pratade med far igår om bilen och det var inga problem alls för honom att börja en timma senare. Han förslog det t.o.m själv innan jag hann fråga! Awsome! =)
Så nu slipper jag oroa mig över en massa andra grejer och bara koncentrera mig på utbildning och jobb!

Det verkar minsann bli ett gäng imorn.. så många att jag inte riktigt vet hur jag ska få ut det i tid. Hoppas på att Gisse hänger med, men det verkar som om att han kommer jobba, så då äre ju kört tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0