Ändring

Iom att jag är en dumkopf så kan jag inte ta lägenheten en månad tidigare. Det får bli den 1 jan. Är lika bra så man har pengar till mat och hyra. Inte sådär jätte-genomtänkt av mig det här måste jag säga. Iofs trodde jag att jag skulle ha avsevärt mycket mer pengar vid det här laget, men så blir det väl när man jobbar där man jobbar.
Bara att hålla tummarna för att killen som har den just nu inte blir jättearg. Han ska flytta utomlands och ville inte betala dubbla hyror, vilket man förstår. Men å andra sidan så kan jag inte svälta för hans skull.

Så det är bara att vara en bitch och stå på sig antar jag. Hoppas inte hyresvärden ser mig som en pain bara.
Fan va trött jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0