Det här med kupp



Aftonbladet är duktiga på att missbruka ordet kupp. Det och "rasar" måste vara deras favoritord.

Nu har tydligen Jihde haft en stippkupp i Idol. Hur funkar det? Hur fan går det till när man stripp-kuppar? (kul ord)
Spermakuppen han är inblandad i är också extremt rolig. Allt som hade sagts var att de kunde sponsra Carolina Gynning med lite sperma, iom att hon tydligen använder krämer med sperma i.

Kupp. När jag tänker på ordet kupp så ser jag någon som är asförbannad och känner sig orättvisat behandlad och nu ska säga ifrån. Strippkupp.. jaa. Det kanske mer skulle vara att frugan strippade på förra personalfesten (som hon förövrigt inte ens var bjuden på) för att hon inte får tillräckligt med sex av sin man. Det är en strippkupp för mig. Inte att man gör det i direktsändning för pengar. Det är... ja, något helt annat.

Nu vill inte jag påstå att Herr Jihde utövar någon form av prostitution. Nej nej, pengakåt kanske - men ingen hora.

Jag ska lämna allt, flytta till Sthlm och bli journalist på Aftonbladet. Jag är expert på att överdriva!

Kommentarer
Postat av: Loka

hehe ja du :P skrattade med åt det där när jga såg det :P världen är allt bra oseriös. tck för kommentaren, Det värmde <3

2008-11-08 @ 17:06:26
URL: http://looooka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0