Fans fan

För en tid sedan skrev jag att jag kanske hade lite väl mycket tur nu. Jag har kommit på varför. Jag hade helt enkelt för mycket tur. Och som ni alla vet är det bara några få människor som lever sitt liv rätt igenom med ren och skär tur utan att alls lida för det. Men givetvis (som ni nog alla kommit fram till efter att ha läst min extremt bittra, men ändå till synes positiva blogg) så är inte jag en av dem.
Det finns vara plats för tillräckligt med flyt under en viss tid, som kommer oturen. Det är nästan som karma.

Jag har idag (08:20) fått min första och förmodligen inte sista parkeringsbot. Jag är asledsen. Jag trodde att jag iaf skulle klara prövotiden innan jag började leva loppan med felparkeringar och fortkörningar (eller ja, åka dit på dem iaf) men så var ju uppenbarligen inte fallet.

Så, nu är den här dagen förstörd. Och kommer förmodligen sitta ensam på jobbet ikväll. Det kanske är lika bra..?

Förövrigt ser min bild ut som en dålig mugshot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0