Fort, klia och tillskott

Torsdag. Redan. Det har gått fort-sakta den här veckan måste jag säga. Men nu är det bara några få timmar kvar till det är fredag..!
Imorn blir det att slå ihop ett nästan lite för bra gäng som ev. slutar med utgång. Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp min dag med fix-iordning och skjutsa far, men det ordnar sig väl på ett eller annat sätt.

Ska till läkaren imorn med, dagen till ära. Det innebär att jag börjar vid tolv imorgon, vilket i sin tur innebär att jag inte får någon lunch, utan endast en kvarts rast. Det kommer bli knepigt med käk då. Får väl se till att ta med mig med jäkla massa mackor och moffsa i mig. Andra alternativ finns inte.

Har haft en förjävlig klåda hela veckan som har gjort att jag tillslut inte vetat vad jag ska göra av mig själv. Men nu har ju ungefär 15kg salva på det som kliar och hittills så har det funkat riktigt bra. Nu får jag bara hoppas på att jag kan sova med. Känner nu att det inte är någon bra idé att sitta här och tänka på att man inte kan sova. Det brukar ju inte hjälpa till direkt. But I've got my fingers crossed.

Vi har fått ett nytt tillskott på mitt jobb minsann. Lisa, i egen hög person. Blev väldigt förvånad över att se henne sitta söt och vänta på intervju för några dagar sen. Men är glad för att hon fått ett jobb nu iaf. Sen att hon jobbar nära mig känns faktiskt som ett plus.

Säng säng säng - sova sova - säng säng säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0