Fredag och sånt

Jaa. Igår var det fredag. Blev dessvärre inget jobb iom att det var tvunget till en massa besök. Men, på måndag är jag arbetsför (oooh) igen.

Planen för igår var att gå ut en sväng till något mindre ställe för att för en gångs skull kunna umgås med dem man öppnade den första ölen med. Samlades hos Ante och hade det faktiskt riktigt trevligt. Ett tag iaf.
Någon utgång blev det förvisso inte. Men jag fick veta att riktigt mysig hemlis som jag kommer sitta och gosa till hela dagen.

Jag var faktiskt riktigt pepp igår. Synd bara att det inte blev någon utgång för att få träffa lite mer folk. Inte för att det var något fel på dem som var där. Men fler är alltid bra - ibland.
Kvällen avslutades med en galen färd till Max. Hjälp. Och hjälp igen. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge tror jag. Det tackar vi ödmjukast för!

Idag blir det nog bara att vara. Kommer vara helt ensam här ikväll och det är ju ingenting jag tackar nej till just nu. Ska bli innerligt skönt att äntligen få flytta snart. Att få komma hem och det är helt tomt.
Det är ändå lite bissart att jag är 24 år och längtar efter att kunna göra precis som jag vill. En sådan årgång borde ju kunna göra lite vad den vill när den vill. Men nej nej. Inte den här 24 åringen. Här har vi överbeskyddande föräldrar som tror att någonting är allvarligt fel och jag gör något som avviker ifrån det jag gjort tidigare.
Summa summarum; det ska bli sjukt skönt med enga handdukar, tvätt och disk.

Btw, hur fan lyckas jag? I'm hot.
Det värsta är nog att det ser värre ut när jag verkligen försöker se snygg ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0