Fredag

Var ledig i fredags och började 17:15 (!!!!) igår. Ett ganska bra tillfället för öl? Ja, om man inte är Lindha som får dåligt samvete för att hon dricker öl dagen innan hon ska jobba - oavsett vad det är för dag.

Hade bokat möte med en viss herre. Men det blev inte ritkigt som jag trodde. Så jag hade gått omkring och väntat hela dagen på det helt i onödan. (Trodde jag iaf) Så jag beslutade mig för att ta min enda öl och åka med Jimmy in till Daxxa och sura. Vilket gick utmärkt. Och jag drack nästan en hel öl. Sen slog hungern in.
Vi åkte till McD och jag pratade i telefon mestandels av tiden. Vad mycket bättre allt skulle gå om man hade en bättre kommunikation? Haha, jag känner mig helfånig såhär efteråt. :)
Kvällen slutade väl vid halv tolv här hemma. Ovärt.

Det var nog den segaste och tråkigaste dagen på länge. Roligast hade jag nog på McD tror jag. Det är ju lite sorgligt.


Oh noes! It's a giant loppa!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

hahah !!! jaaaaaaaaaaa :D

2008-11-05 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0