Håret


              Före                              Efter

Oj, vilket skillnad det är på mig på bilderna. Ser inte ut som jag på ena... helt däven.
Any who, såhär ser jag ut i håret numer. Är riktigt nöjd. Hon fick till det precis som jag ville ha det. Får nog bli att gå till henne från och med nu tror jag.

Förövrigt så tycker jag att det är extremt viktigt att kunna stava när man ska förolämpa någon på nätet.

alle ;) 28:nov, 14:23
Vilken jävla snock till näsa haha stor som en kanack näsa + knotrig haka !

Snock? Där föll hela grejen. Om det hade varit rättstavat kanske jag hade kunnat ta åt mig lite. Men det är svårt att göra det av en analfabet. Besides så är det lite onödigt att säga sånt. Det är som att kommentera att jag är kort. Det är ju inte så att jag kommer att bli chockad och undra över varför någon inte berättat det här för mig tidigare. Jaja. Låt dem hållas. Jag fick ju faktiskt skratta lite iaf. =)

Snock... haha.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jättefin i den nya frisyren =)

2008-11-30 @ 20:18:13
Postat av: Isabella Svahn

Supersnygg ;)

2008-12-01 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0