Jul, flytt och iBuddy

Det är jul alldeles snart. Jag är inte alls redo för den. No Christmas-spirit. Eller ja, det brukar jag ju förvisso aldrig ha. Förra året så jobbade jag verkligen på att få en såndär barnslig julkänsla. Men det krävdes en hel del. Jul och nyår känns bara onödigt i år. Kanske är för att jag kommer vara mitt uppe i en flytt då?

Flytt var det ja. Det känns väldigt långt borta. Vet inte riktigt hur jag ska få allt att gå ihop med tapetsering och alls vad det är. Vet inte hur tidigt jag kan få lägenheten än, men ska försöka att få den innan jul iaf. Min bror har sagt att han ska hjälpa mig att tapetsera då. Får hoppas på det.

Var ute nu i lördags. Det var helt okey måste jag erkänna. Känner mig lite taggad inför fredag också, men är inte helt säker på att jag ska ut då. Eller ens göra något- Är bara ledig på lördag den här veckan och har inte sovit som folk på flera dagar. Inte för att jag tror att jag kommer sova bättre av att bara sitta och glo en hel dag.


Jag har köpt en iBuddy! :D Det måste vara bland det onödigaste någonsin, men jag får väl helt enkelt bara erkänna för mig själv att jag är en prylnörd. Jag är redan sjukt trött på den (fick den igår). Trodde inte att den skulle vara såhär intensiv..

Okey. Jag erkänner. Det händer ingenting i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Thereze

Herregud Lindha...haha... du måste ta me han till jobbet nästa vecka så ja får se... va sjukt att det äns finns... haha... Hur jobbar du?.. jag jobbar dag hela veckan=)

2008-11-28 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0