Lägenhet

Sådär ja. Papper klara och redo att skickas iväg. Kanske ska ta och börja packa på allvar snart. Och kanske se till att köpa på mig lite grejer som kan vara skönt att ha innan man ska köpa det stora lasset. Ska försöka att få med min far till IKEA på lördag kanske.
Jocke har anmält sig som frivillig att åka till IKEA med dig och köpa möbler. Och det är bra, för jag har ingen aning om hur man kör med släp. Kanske inte är så svårt iofs, men det kan bli en jävla resa för mig om det är så. Han har också sagt att han tänker hjälpa mig att sätta ihop allting. Vi kommer med all säkerhet att slå ihjäl varandra under den tiden. Varför blir det alltid så mycket frustration när man ska sätta ihop möbler från IKEA?

Man kanske skulle passa på att kika lite på tapeter också när man ändå är igång. Lika bra så man vet vad det är för summor man har att göra med. Lisa tipsade om Rusta, men jag är skeptisk till att deras taperer är så jävla bra. Jag (läs min far) vill inte lägga ner ett hästjobb på att tapetsera och sen upptäckt att de är fläckiga eller något sådant hemskt. Ingen som köpt på Rusta och vet hur det är??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi har köpt tapeterna till mitt rum och hallen på rusta och det är inga fel på dom iaf :P

2008-11-05 @ 20:24:59
URL: http://bimbamboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0