Misslyckade bilder och lång konversation

Ja, igår var det lördag - igen.
Jag och Jocke bestämde oss tidigare i veckan för att gå ut, vilket vi gjorde. Hamnade efter mycket om och men på en förfest hos Werner, vilket var riktigt trevligt faktiskt! Ja, bortsett från "Två-ungar-och-en-fruga"-Kaj. Han var inte lika trevlig. Jag stod med någon form av järnpinne och vaktade mig själv med. Välidgt gå-påig herre.

Vi hamnade tillslut på Palace. I några timmar iaf.. Jimmy blev hungrig och jag som alltid är en god samarit (läs asfull) kände väl att det var lika bra att hänga på. Kvällen avslutades med en långt och ärligt samtal på en kall trappa. Vilket jag kände behövdes. Saknar så jag dör. Tror t.o.m att jag längtar.

Det finns på riktigt ingenting att berätta om den här kvällen. Det bara flöt på utan några större happenings. Bilderna som är tagna från kvällen är dock extremt roliga. Ingen blev bra. Nästan alla vi har tagit är misslyckade, så jag hade tänkt mig att för en gångs skull lägga upp samtliga bilder på min bilddagbok så att ni kan beskåda vår n00bism.

"Grisa ner mä!!" Fy fan så vidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0