Nytt och inget

Sådär. Gjort om lite igen. Tycker det duger helt okey, om jag får säga det själv.

Har tagit ledigt resten av veckan, så de här dagarna fram till måndag kommer gå ut på att jag ska vara världens ego och bara göra det jag vill göra. Jag känner att jag behöver tid att återhämta mig igen. Varför det blev såhär igen vet jag inte riktigt. Det bara small till. Har lite svårt att sova igen och när jag vaknar på morgonen så har jag ont överallt för att jag spännt mig hela natten.
Men nu har jag hur mycket tid på mig som helst att bara gotta mig. Ja, förutom den tiden som man måste göra en massa saker på... tydligen.

Vet inte om det ska bli en lugn helg, eller återigen ett försök till att ha skoj. På något sätt. Jag hade tänkt att träffa Alex någon dag nu i veckan för att kolla på en film. Kanske är något man kan spara till helgen tro?

Nae, jag verkligen ingenting att skriva. Så jag lägger ner det här och går ner till tvättstugan.

Surprice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0