Otålig

Åh, jag vill flytta nu. Jag längtar tills jag spricker. Jag hade lite panik för några dagar sen över pengarna, men det hjälpte min far mig att förstå att det inte brann någonstans. Han är bra att ha den där.

Köpte en plattskärm igår, som min käre vän Qeso hjälpte mig med. Jag kände att de var dags att ha någonting mindre på skrivbordet. Den förra skärmen hade ett djup på ungefär en meter. Tog en hel den plats. Men den här nya kommer nog göra sig bra när jag flyttar sen.


Vi ska gå ut imorn ett gäng. Och jag har blivit saftigt omotiverad. Jag vet inte riktigt varför, men jag har verkligen ingen lust alls. Jag tror att det handlar mycket om att det var längesen man hade kul eller såg fram emot någon fest. Allt har varit samma samma så länge. Plus att det känns som om att festerna blir sämre och mer ovärda. Jaja, vi får väl hoppas på det bästa antar jag.

Var på IKEA med Jocke för några dagar sen. Blev inget jobbande för mig den dagen iom att det inte fanns något att göra, så jag tänkte passa på när jag ändå hade tid. Och det var tur att jag gjorde det. Hittade massor av nya möbler som dessutom var mycket billigare än dem jag hade tänkt från början. Vi vet dock inte riktigt hur vi ska få med oss allting själva när vi åker. På flaket kommer det ju gå bra, men vi måste ju släpa ut allt från affären med.
Äh, det rer si nog på något sätt. Hoppas jag.
Försöker få tag på kvartersvärden med. Hade tänkt att fråga om han skulle kunna ställa upp på att gå upp och mäta med mig. Det känns rätt värdelöst att tro att allting kommer gå in och så står man där sen. Nae, det är nog lika bra att ha koll på måtten tror jag.

Jaha, nahe. Ska man locka håret idag kanske?

Kommentarer
Postat av: Dante

Det var ju inte länge sedan vi hade en blast på DLK xD

2008-11-07 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0