Tvätt, Kissen och hår

Tvätta. När jag tänker efter så är det lite mysigt ändå. Att vara helt själv och gå omkring och fixa lite. Skönt att få komma bort lite med.. det jobbiga är bara att man oftast inte få info om när man ska göra det. Utan det är bara att se till att göra det, helt enkelt. Men idag passade det sig faktiskt.

Imorgon blir det kanske en tripp till stan, men en extremt höggravid Katt. Jag är lite nervös över det om jag ska vara ärlig. Om det händer något imorn så vet jag inte vad jag gör. Jag kanske ringer pappan och får be honom komma och ta över det hela. Nae Musse, en dag till. Minst en dag till så jag får umgås lite med mamma.
Appropå det så saknar jag min Gabriel lite faktiskt. Det var längesen han gosade in sig vid halsen på mig och kramades. Små barn luktar så ju gott också. Ja, får nog ta och ringa min bror och se vad de hittar på i helgen, så jag kanske kan se till att träffa honom. Gabriel alltså.

Ikväll är det en kväll med film. Svensk sådan. Det är något jag verkligen ser fram emot. Var längesen jag kände att jag bara kunde ligga och mysa OCH koppla av på samma gång.
Ska klippa mig imorn också! Jag funderar på att sätt mig i stolen och be henne göra vad hon vill. Jag blev ju riktigt nöjd sist hon klippte mig. Men så hardcore kommer jag nog inte vara imorn när jag väl är där. Då panikar jag nog över att jag inte vet vad jag vill istället.

Föråt Jenny. Your time will come! ;)

 

På lördag hoppas jag på att jag får umgås med Daniel lite. Det var ett tag sen nu igen. Någon som skulle vara awsome var ju och Bolling kom förbi en sväng också. (Hinta) 
Nahe. Nu måste jag äta något.... igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0