Det går bra nu - vinden har vänt. Yo.

Det brann här i Åby igår. Ritkigt obehagligt. Tre bostadshus brann ner och två skadades. Tänker rätt mycket på de stackars människorna som hade dem som hem. Vad händer nu? Fy.

Ringde till min framtida hyresvärd idag. Tycker att det går lite väl slow med kontraktet. De ville att jag skulle vänta med att skriva på något kontrakt för att jag ska få en en månad tidigare än tänkt. Saken är den att killen som står på lägenheten nu först måste skriva på papper som beviljar detta. Tror ni han har lämnat in papperna han fick för en månad sen? Hell no. Om han inte gör det snart, så kommer jag inte få lägenheten tidigare. Då kommer jag inte vara helnöjd. Just nu känns en månad (ungefärlig tid till ev. flytt) väldigt långt och plågsamt. Men hey... nae, jag har inget bra att säga om det här.

Ledig tors - fre. Sen är det jobb i sju dagar till 22:15 varje dag. Tjiho. Hade funkat om man hade lite olika arbetstider, men det får vara så. Inte så mycket att göra något åt. Henke och Benja har lovat att vi ska ha kul. Så, så får det bli. Får hoppas att Tezz jobbar med. She's fun.

Nahe. Jaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0