Facebook

Vilket fenomen. Man kan klicka runt hur enkelt som helst (såvida inte nån tönt gjort sidan till en privat. varför gör man det??) och smygkika på bilder och få reda på en massa saker om människor. (Kanske är därför de gör sidan privat)

Hittills har jag inte hittat någon speciell bild på mig som jag inte minns eller så. Men idag, híttade jag en där jag inte är taggad. Och jag har inget minne av att jag ens blev fotad.
 
Och den jag blir fotad med är jag ju inte direkt kompis med. Allt jag vet är att hon varit tillsammans med "Lillebror" och jag tror jag frågade varför hon blekt håret. Men sen trodde jag att jag gick. Jag vet inte ens vad tjejen heter, men vi ser ut att vara buddies sen 5 år tillbaka.

Hur ser jag ut förresten! Vad gör jag med tänderna? Livsfarligt med Facebook. Livsfarligt. Öl med tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0