Färga?

Kanske ska färga håret såhär mörkt igen? Satt och kollade på en gammal blogg och blev förundrad över hur snyggt det var med brunt! Kanske är något man ska satsa på nu när man är korthårig också!



Funderar på att försöka få en ledig dag på fredag. Mest för att jag känner att jag vill och behöver det. Skulle vara sjukt skönt att bara vara hemma en dag och sen ha skoj med polarna! Går rykten om att underbaringen Hallman (holler!!) ska komma också. Då kändes det extra värt att gå.
Ska förbi jobbet sen, dels för ledigheten, men också för att jag tänkte ta hem lite material för att kunna effektivisera jobbet. Vore skönt att gå till jobbet och inte behöva tänka på mycket. Allt går på rutin liksom. Inte så dumt tänkt. Dessvärre kanske lite väl ambisiöst?

Idag är det tvättning, dammsugning och solning på sjukan som gäller. Tänkte se till att ta en tripp på det sjukt röriga Maxi och försöka hitta lite hårfärg och kläder. Får dåligt samvete nu när jag sparat på mycket pengar, men vet ändå att jag kommer ha nästan en tredjedel av budgeten kvar. Så det borde inte vara några probs. Föräldrarna ensvisas om att de ska köpa tallrikar, glas och muggar till mig också, så där sparar man ju en krona eller fem.

Nä, ska väl ta och sätta lite fart här kanske..?

Kommentarer
Postat av: Jenny Forell

Hello!!



Klart du kan färga mörkt!! Du har underbara ögon som kommer fram om du lägger en varm brun ton..ej för hårt bara!!! Go girl!!



Må gott!!

Jenny

2008-10-08 @ 09:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0