Flyttplanering - utan lägenhet på g

För mig är det viktigt att jag har kontoll på saker. Även de minsta saker som alla andra har en ganska laid back attityd emot. Då kan ni ju förstå hur det blir när jag planerar att flytta hemifrån och försöker på min budget till möbler osv. att gå ihop. Jag vet nämnligen att jag inte kommer ha så mycket pengar över när jag väl flyttat, därför ser jag istället till att spara ihop allt nu och räkna lite på vart jag hamnar ungefär.

Jag har suttit nu i några timmar och kikat runt på alla möjliga sidor på nätet. Jag har en stark bild av hur jag vill ha det i min lägenhet, så det är inga problem alls att fixa. Färger och allting är klart! Nu är det bara att hoppas på att inte vardagrummet är typ orange eller något. Det vore en kris... och dyrt.

Beställt lite grejer har jag också! Det mesta av det är skit, men det är sånt som gör att man känner sig hemma! =)
Kan väl kanske erkänna att den här var sjukt onödig. Det är nästan så jag ångrar mig när jag tänker på det. Min Hotman är jag dock sjukt nöjd över. Han kommer trivas alldeles utmärkt hemma hos mig.

Beställde lite affischer och tuffa magnter, mest i vintage reklam. Så nu äre väl i princip bara en lägenhet som fattas..? Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0