Fru Jävla Gårman!!?

Va fan. Va faaaaan!
Jag blir så jävla trött alltså. Jag orkar inte. Inte nog med att feministerna är dumma i huvet, nu är också de som är rädda för feministerna det. Fru Gårman. Jag trodde vi hade lagt ner det här larvet för länge sen.

På vilket sätt är det jämställt att ha en Fru Gårman? På samma sätt som det är jämställt att kvinnor inte ska behöva ha överdel på badhuset? Vet ni vad det är? Det här är bullshit! Det här är larv.
Vi har väl mycket större jämställdhets problem idag både för män och kvinnor än såhär? Och vad gör vi åt att pappor har problem att få föräldraledigt och mamma inte får så bra lön som hon borde för att hon är kvinna? Jo! Vi sätter upp Fru Gårman vid ett övergångsställe! *poff* Då var vi genast ett JÄTTEKLIV mot jämställdheten.

Du som kvinna, har du någon gång känt dig förbannad, irriterad eller som en mindre del av samhället för att vi har en man som påvisar att det är här man går över gatan på ett säkert sätt? Hör av dig isf, så jag ska tala vett med dig, din indoktrinerade slyna.

Va fan.


(Jag vill såhär i efterhand be så hemskt mycket om ursäkt om mina svordomar på något sätt gjort dig upprörd. Att jag varit elak emot feminister, Vägverket och regeringen tänker jag inte ursäkta. Men förlåt för svordomarna, som sagt. Bildjäveln är från VV's sida.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0