Helgen

Hamnde hos Raggarn i fredags. Det blev sjukt mycket folk och det var riktigt trevligt. Kul att min arbetskamrat Carro kom förbi. Hon kläckte några sköna kommentarer som hjälpte mig rätt mycket kan man säga. :)

Kvällen gick ut på att vela, tralla på gamla 8-bitars intron, med ljudeffekter och att ta hand om en kille som blev pangfull på 3 sek. Ingen vet vad som hände, men det blev rätt ordentligt. Och då är det klart att mamma-Lindha får hoppas in att ta hand om.. Hette han Andreas..?

  

Fler bilder här


Igår var jag hos Joar en sväng. Var nog inte så jätteroligt sällskap. Var helt förstörd efter den här tiden med stress. Jag återhämtar mig inte riktigt och att dricka öl på det verkade inte vara en sån bra idé. Jag var lite rädd för mig själv när jag åkte in till stan. Mycket vingel på vägen för att ögonen inte ville och hjärtat slog i 150. Men fram tog jag mig - och hem också utan några större missöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0