Husesyn

Var hos Joar igår efter jobbet och kollade in hans nya lägenhet som han så vuxet bestämde sig för att skaffa. Jag blev riktigt impad faktiskt. Nästan lite avis. Riktigt stor och fin. Den lägenheten jag kollade på var mycket mindre än vad jag mindes, men det duger fint ändå.
Vi såg en rätt bra film igår som jag måste tipsa om. Walk hard; the dewey cox story. Helt klart sevärd!

Jobbat idag igen. Imorn börjar jag 09:30 iaf. Det känns inte helt fel alls. Liite sovmorgon iaf.. om jag går och lägger mig typ... nu.
Ser fram emot vår jobbfest vi ska ha. Det verkar bli riktigt mycket folk, så det ska bli kul att träffa alla utanför jobbet också!

Jag har verkligen ingenting att säga. Så nu går jag och lägger mig ist. Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0