Idiotiska parkeringar

Idiotiska parkeringar

Jag har tänkt på en sak. När jag tog körkort så upptäkte jag en sjukt irriterande grej. Inte allt folk inte kan köra som folk eller att alla i allmänhet är i vägen när jag kör. Nej. Det är att folk inte kan parkera som... ja, folk.
Därför har jag startat en ny kategori kallad "Idiotiska parkeringar" och tänker där lägga upp bilder på dessa underverk. Vi får se hur länge det håller. Förmodligen så länge som jag är på plats och folk inte kan parkera.



Börjar på en gång..


Ja, ni ser ju. "Jag ska bara in en snabbis."



Varför backar inte min granne in helt? Varför
lämnar han ungefär 3 meter bakom sig..? Varför!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0