Jobb och Cool Stuff

Jag vet inte riktigt vad det är som händer just nu. Men alla är väldigt arga känns det som. har tagit livade diskussioner med människor jag bara försöker hjälpa. Vi sitter tillslut och skriker samma sak till varandra ungefär 15ggr tills någon ger sig. Och det är det inte jag som gör. Får se om det blir bättre efter imorn. Jag ska gotta mig i hela kvällen att jag är ledig.

Fick mina grejer från Coll Stuff idag! Jag är helnöjd med min lysande kran, även om det var den jag ångrade mest! Mor och far var också riktigt impade och stod och lekte med den ett tag. =) De adnra grejerna är jag också riktigt nöjd med.. förutom att det kostar då.

Borde jag inte få svar snart? (Inte ett dugg otålig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0