Kick-off

Ja. Vad ska man säga. Var på kick-off med jobbet i lördags. Det blev inte alls som jag väntade mig. Men ändå bra, på något sätt. Luddig kväll för de flesta, dock inte nödvändigtvis p.g.a alkoholen.
Många som kom, det var skoj! Kul att träffas utanför jobbet. Dock inte lika kul att gå från city till Eneby. Det gör fortfarande ont i fötterna. Men värt. :)

  

Fler bilder


Vann en mugg för att jag hade näst snabbast samtalstider. Det kändes riktigt skönt faktiskt. Vann även idag på en två timmar lång tävling, även där p.g.a samtalstiderna. Nu är det bara manusen som jag måste se till att sätta. Sen är jag ovänderlig. ;)

Har städat nästan hela dagen. Såg till att resa lite grejer som jag inte behöver ha med mig när jag flyttar. Och shit va grejer jag slängde! Jag har sparat tomma kuvert och brev som jag inte alls har någon nytta av att ha kvar. Vem fan sparar ett kuvert (eller typ fem egentligen) från tre? Vad ska jag med det till?

Shit. Jag flyttar snart. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0