Komp, pinsamheter och snabbhet

Jag har nog gjort bland det onödigaste någonsin. Mer onödigt är kranen jag införskaffat. Jag skulle jobba ungefär 6 h idag. Får erbjudande om att kompa (tjänstelednighet) efter 11:00 - och gört! Visst, det är bara några timmar som jag inte får pengar för, men å andra sidan så är ju det pengar med. Men hey, det var faktiskt lite skönt. Kände mig värd det iom att jag ska jobba 14 - 20 hela helgen. Det är verkligen hela dagar som går till att jobba.

Jag har glömt att berätta en sak. Jag har sagt till en gäst i telefon att jag älskade honom. På riktigt. Jag skulle önska honom en trevlig vistelse på det hotell han skull bo på, men sa ist
"Och då så älskar jag dig........"

Jag slutade tvärt, eftersom jag insåg vad jag sagt. Kunden dog av skratt och jag bara dog. Började skratta nervöst och i princip bara la på. Det är nog det mest pinsamma hittills.
Jag har alltid varit lite rädd för att säga typ "penis" eller något annat när jag jobbar. Men att säga att man älskar någon är ju ändå rätt extremt. Men han blev ju glad iaf - och tur är väl det. Det är inga ord jag missbrukar direkt.

De saker jag beställde från BlueBox igår är här! Om inte det är snabbhet och bra service, så vet inte jag vad som är det! Så nu tänker jag med spänning hämta ut dem när jag åker på visning. Det är lite overload of excitment nu tror jag.



Obs! Bilden ovan har ingenting med blogginlägget att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0