Lägehet

Fick inte lägenheten. Kände det nästan på mig.
Satt igång på en gång efter det och ringde på en som ligger i Åby C ist. Var och kollade på den nyss och den känns mycket bättre än den som var i Ättetorp. Jättemysig utsikt och riktigt bra planlösning. Köket vart jag lite kär i. Hittills är det jag och en till som kollat på den. Jag hoppas på att jag har en fördel med att jag kan flytta in redan i november, ist december. Badrummet var väl det enda man hade att gnälla på, men hey - jag har ju ett iaf.

Så nu är det bara att försöka hitta tiden till att ringa till hyrevärden imorn och förklara att jag är bättre än alla andra som sökt för att jag kan ta den snabbare. Tänkte sätta mig och räkna lite och se om jag kan flytta redan i början av november. Wish me luck! Verkar som att jag behöver det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0