Nostalgi

I mitt tråk denna fredagkväll (en ändå behövd efter min starkt utmattade kompdag med lägenhetstittande) så satt jag och tittade igenom lite bilder från förr och nu. Samtidigt lyssnade jag på min arbetskompis Benjamin's låt Stay Forever. Lite tårögd blir jag allt. Alla minnen man glömmer bort att minnas.

Hur som haver, tänkte ladda upp de bilder som är absolut skönast / roligast. Svårt att välja, men de här får mig alltid att skratta. Det här är förmodligen inte ett dugg kul för er. Men det skiter jag i. Suck it up!



There are the speical times that I love
This are the moments I will reember all my life




Ja. Hur kan något så fint blir så fel? Härligt
med fisbleka ansikten och tandställning!



Jag som trodde Joar gillade mig.
Well fuck you right back!



Jag vet inte om jag måste förklara varför den är rolig. Det
är nog en av de roligaste bilerna jag någonsin tagit



På riktigt. Jag försökte vara skitsnygg (och övertygade
 nog mig själv om det) Jag var mest skitfull.. Och nu ligger
bilden på Ottens hemsida. Tack Gurgel



Jocke. Helt oväntad bild! Älskar att Sofi ser lite rädd ut



Old times. En stor favorit bland gamla gänget



Bananansiktet Jocke.



Ha! Lisa har så många dåliga bilder på mig!
Well suck it up biatch!



Går jag och apan till samma frisör, tro?



Daxxa så stolt över att vara 20.


Kommentarer
Postat av: lisa

SÅ jävla taskigt!! Jag är ju fulare än fulast.

2008-10-04 @ 11:54:24
URL: http://bimbamboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0