Sjuk och... sjuk

Det känns som om att jag blir sjukare nästan. Hostar hela tiden och har ont överallt. Vet inte riktigt hur det här ska gå på jobbet idag. Vi får väl hoppas på att hostan lägger av. Annars vetifan. Kan ju sätta kunden på mute så att jag inte hörs, men det är ju inte säkert att min hosta lägger av när kunden slutat prata.
Hör knappt nånting heller. Får hoppas på att jag får alla skrikiga gäster idag. Annars blir nog "va?" ett missbrukat ord med all säkerhet.

I över en månad har jag varit taggad inför vår kick-off vi ska ha med jobbet. All of a sudden är jag inte så taggad längre. Har ingen lust alls, faktiskt. Men, det är bara att suck it up. Imorn ska jag på stan med Jocke och se till att hitta något snyggt att ha på mig. Kanske hjälper till lite när man känner sig som en... fisk på torra land. (???!!!) Plus att Lisa åker snart och henne måste jag säga herrå till. Utgång är jag dock extremt skeptiskt till. Lika bra att ta det lugnt så jag är helt friskt till nästa vecka. Blir nog inte så poppis om jag festar med dem på lördag och är sjukanmäld på måndag igen. Fan. Jag är verkligen superbra på att tajma det här med att bli sjuk. Slutar alltid i total katastrof med planeringen. Fan igen.

Måste se till att skaffa sånna där banankartonger så jag kan börja packa. Annars vet jag att det blir en panik-packning (slänga ner grejerna i en kartong och springa ner till bilen som om att byggnaden ska sprängas) igen. Jag har flyttat ungefär 7 ggr i mitt liv. Varje gång är jag lika arg på mig själv för att jag inte kan packa som folk. Men nu jäklar!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja tackar tackar :P

2008-10-17 @ 15:39:37
URL: http://vaniljviisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0