Halloween

Det blir inget sådant firande för mig i år heller. I år hade jag från början tänkt att dra ihop ett Halloween-party, men det känns lite för tufft att göra det själv till hur många som helst. Så jag sket it. Om det ska hända något så äre ju jag som måste se till att det gör det. :)

Det är prisutdelning på jobbet nästa fredag till den som kommer med den bästa kostymen. "Skit kul", tänker jag och satt genast igång och började brainstorma fram en outfit. När jag väl kommit fram till vad det blir, upptäcker jag att jag inte ens jobbar på fredag nästa vecka. Jag jobbar istället hela helgen. Jätteskoj. Kan inte hitta på nånting på självaste Halloween. Men men, det är väl inget att göra åt antar jag. Istället får jag sitta på jobbet och kosta en massa pengar för att ingen ringer.

Fan va jag gnäller.

Johan!! Du ska till Dante imorn! Bara så du vet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0