Det är så olika det där

Var hos Raggarn i fredags. Hela gårdagen gick åt att vara trött, bakfull och väldigt tankspridd.
Fredagen var väldigt rörig, måste jag säga. Jag vet inte ens om jag hade kul. Trevligt, ja- men kul vetifan. Var nog för rörigt för det som sagt. Fick en himla massa konstigt sms som kan bli lite... wierd på måndag. Men det tar vi då. =)

Började iaf kvällen hos Raggarn (för ovanlighetens skull, inte för att jag gnäller). Vi blev ett ganska trivsamt gäng och jag och Tullan satt väl och snackade minnen mest hela kvällen. Det är lite synd att det inte finns tid och plats för nya. :(
Åkte vidare i en överfull bil till Hugo, vilket vi ångrade bittert. I princip alla var födda -90. Jag är gammal. Det var en tjej som gapade jättestort när jag berätta hur gammal jag var. Tackar. Nu går jag till Cromwell och Didde, tänkte jag och släpade med mig Jimmy (som för övrigt blivit bästis med de som var födda -90.).

Väl på Cromwell sög det. Totalt. Jag gick mest omkring och undrade vem man skulle och kunde prata med. Jimmy sjöng kareoke med tjejrna som var stolta över att de var mulliga. Han blev ruinerad den kvällen.
Jag låg till sängs vid halv två. Och tyckte att hela kvällen bara sög. Eller inte hela, men slutet.

   

Mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0