Våg

Om det är något jag avskyr så är det att väga mig. Under de senaste 5 -6 åren har jag försökt att komma upp på 50 kg. Men det går ta mig fan inte. Hur jag än gör, så väger jag enligt mig själv alldeles för lite. Inget jag borde oroa mig för egentligen, eftersom jag är frisk, men det skulle kännas bättre med ett par extra kilo. Jag har alltid hängt upp mig på hur smal jag är och hatar, hatar att handla jeans och byxor. Det är hopplöst att hitta jeans i strl 24 el 32. Så det blir barnavdelningen, vilket inte alltid är en hit det heller. Iofs sprarar jag ungefär 400- 500 kr på det, men det är inte alla 24 åringar som vill gå omkring i jeans som det är blommor på bakfickorna på.

Det är nästan så att jag inte vågar väga mig. Jag kan inte nog understycka vikten av min vågskräck. (Kuliga meningar) :)

Jag vet faktiskt inte varför jag berättar det här. Kanske för att mamma har hittat vågjäveln, som jag börjar bli säker på är sönder. Kanske ska be farsan testa?


Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Thanx babe för din kommentar !!

Jag har verkligen försökt allt för o somna..

O trots både psykologer, läkare o beteendevetare så har dom inte kommit med nå bra tips än iallafall... Men en vacker dag får nog jag också sova gott.. =)





Kram Johan

2008-10-05 @ 16:56:19
URL: http://jgp.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

jag har köpt alla plaggen på h&m för 230 kr bara :D





kram // Emmsan

2008-10-05 @ 20:42:27
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0