Brainstorming

Jag försöker att hitta insperation till ny design på bloggen. Det står still. Jag har heller ingen ork för den idén jag har. Den innebär att jag måste installera ett helt nytt program och lära mig det, för att sedan se till att jag gör allting rätt. Jag har alltid tyckt att det varit kul med design, men jag finner aldrig orken eller lusten att verkligen se till att förverkliga det som är i huvet.

Är inte riktigt nöjd med bloggen som den ser ut nu. Den är ganska tom och tråkig.. men vi får väl se om jag orkar ta mig till att göra det jag tänkt, eller om jag hittar på något annat kanske. Vill inte ha en blogg som ser ut som den typiska.. egobilder i toppen och någon söt färg i resten. Nej, jag får ta och brainstorma lite.

Oj, va hungrig jag är käner jag. Kanske är dags att fixa lite pizza, dagen till ära(fredag). Brainstorm efter pizza. Ja, så får det bli.


Fan va kallt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0