Halvhappy och trött

Jag kan verkligen inte sova längre. Somnar gör jag, men jag vankar så ofta och sover så lätt att det känns som att jag bara ledgat och vridit på mig  en hel natt, helt utan sömn. Får hoppas att det går över, men efter gårdagens gnabb så ser det inte så ljust ut..

Jag vet inte hur det blir med DLK längre. Dit tar jag mig nog, men nu är det hem som är problemet. Kan ju ta bilen och jag inte dricker, men då vet jag inte hur jag ska orka. Känner mig fortfarande rätt hängig efter förkylningen från förra veckan. En riktigt envising är det. Alla på jobbet verkar ha drabbats av den. Är ganka låg stämmning på sina håll.

Beställd lite kläder från H&M igår. Behöver tröjor nu ifrån höst och vinter och jag tror att jag kommer klara mig en bit på det jag har köpt på mig. Hittade också lite på outleten (som jag inte ens visste fanns!!) som jag fyndade stenhårt! Nu är det bara en lång veckas väntan på allt.

Ligga en stund i sängen och tycka synd om sig själv helt utan anledning? Sure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0