Helgen

Gårdagen blev sådär. Vi började med att åka till Ikea jag, Alex och farsan. Hade planderat att köpa lite badrums-grejjer och lakan. Hittade en hel del och kalaset gick på mycket mindre än vad jag trodde att det skulle göra. Hittade snygga handbukar och badlakan för hyffasde pris också! I like Ikea!
Vistelsen där tg inga tider och jag och Aex åkte sen vidare för att köpa något på systemet i "förebyggande syfte". Sådär efteråt kan vi väl båda erkänna att vi köpte det för att båda var sjukt taggade på att festa. Alla var upptagna. Alla. Jag tror vi jagade runt i ungefär 3h sammanlagt.  En del hade andra planer, andra skulle jobba, en var t.o.m. i Spanien. Sura som få spenderade vi kvällen här. Men det blev riktigt bra ändå kan jag säga.

Har sett fram emot att jobba nästa vecka. Jätteskönt att börja måndag vid tre på eftermiddagen. Men nej nej. Minnet svek mig igen. Jag ska ju sola imorn så det blir till att masa sig upp för att börja jobba 07:45 imorn.

Idag var vi på Maxi en sväng. Hittade ett par stövlar som jag inte har råd med, som jag givetvis köpte. Men vem skulle inte göra det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0