Hunger... extrem hunger

Jag är så ofantligt hungrig. Känner verkligen av blodsockernivån. Morsan har en hel kyckling i ugnen och jag tror jag dör av hur gott det luktar. Det är nästan totyr när man är såhär hungig. Ska tydligen få middagsgäster också (fan, mindre mat). Min bror och hans trolovade samt deras lilla underverk till Gabriel. Mamma ska vara barnvakt hela kvällen.

Det blir ingen kräftskiva. Jag känner inte alls för det. Kanske ska till Raggarn och hälsa på en sväng ist. Som det känns just nu så blir det nog så. Ser nästan fram emot det lite.
Har varit helt ambvialent de senaste dagarna. Inte vetat alls vad jag kännt för.

Det enda jag vet med all säkerhet nu är att jag dör av hunger snart om jag inte får något i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0