Käkhelveten och många samtal

Usch. Jag mår inte alls bra idag. Varm, men fryser. Illamående, men hungrig. Kanske ska sova bort hela dagen igen?

Har grymt ont i käkarna också. Har nog börjat gnissla tänder som aldrig förr. Smakar krossad tand i munnen på mig. Min tandläkare såg till att jag skaffade en sån där bettskena för några år sedan. 2000 spänn - och helt värdelöst. Jag gnisslar fortfarande tänder (ja, tänk!) och det gör lika ont i käften när jag använder den som när jag sover utan. Om jag lyckas sova en hel natt med den inne, det vill säga. Första gången jag sov med den hade jag tagit ut den och prydligt lagt den i asken. Och på det så känner jag mig som en gammal hockeyspelare i den..  Jag har gett upp hoppet om den - men tack till tandläkaren för att de blåser mig på 2000 spänn!!

Tänkte jag skulle se till att jobba nu i helgen. Är ledig imorn, så då kan jag vara hemma och slöa utan att ha dåligt samvete. Efter det här kan jag inte vara sjuk mer. Jag kan bara inte det!
Känns som om att stressen på jobbet har börjat bli mer kontrollerad. Känns bra! Äntligen har Lindha också fattat vad hon måste göra för att koppla av!

Måste ringa ungefär 5 samtal idag. Och jag är inte helt säker på att jag kommer nå fram till dem jag söker direkt - eller överhuvudtaget. Tar allt under en timma får jag vara nöjd. Alla kan ju inte vara lite snabba som Scandics kundservice! ;)
Måste avboka en miljon saker känns det som. Tandläkaren blir bara mer och mer framflyttad, och någon solning blir det ju inte heller nu. Ska se till att jag får komma till någon form av sjukgymnast för att fixa ryggen också. Om ett halvår kanske jag har sett till att komma väg till allt? Fan, va slö jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0