Ledighet och sommarslut

I dag är sista dagen jag jobbar den här veckan och jag börjar märka av det. Har väldigt svårt att stressa ner när jag kommer hem och innan jag ska dit. Är ledig två dagar nu och sen är det ytterligare mindre roliga dagar att se fram emot. Jobbar fyra dagar, ledig en, två dagar, ledig, fyra dagar till, ledig två. Inget jag ser fram emot. Måste verkligen lära mig att stressa ner.

Nu kallar jag in hösten! Nu är det verkligen inte sommar alls längre. Känns lite bittert. Blev inte så mycket till sommar för mig, eftersom jag började jobba. Så att det överhuvudtaget varit sommar har jag missat på något sätt. Sen har väl kanske inte vädret varit det bästa heller.
Men vad har jag gjort den här sommaren egentligen.. förutom att jobba? Det enda riktiga somriga var att jag var "hemma" i Skriketorp dels för en brännboll och att fira midsommar. Båda var väl halvlyckade. Badade en gång också! Har jättesvårt för vatten sen barnsben, men i år var jag duktig! =)

Helgen ser inte så ljus ut på fun-sidan. Planen är än så länge att vi ska bada i saltvattens-pool hon Alex morföräldrar. Saltvatten är riktigt bra mot psoriasis, så det ska bli spännande och se om det ger något. Som det är just nu har jag bara skitit i att kladda med salvor, vilket jag ångrar bittert. Aj. Knappt jag kan gå, faktiskt. Men vi får hoppas att jag blir bättre när jag sätter igång med solning och allt. (Skriver det här som en påminnelse till mig själv att jag måste till Apoteket och köpa grejer för typ 800 spänn imorn. Får icke förglömmas!)
Kräftskivan har vi väl satt lite på hold tror jag. Vi ska bestämma oss ikväll, men jag har just nu ingen aning. Det lutar emot  nej. Landar nog där med tror jag.

In i dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0