Lördagen

Hhade extremt svårt att varva ner hela lördagen, så jag vet helt slut på kvällen.

Min bror med sällkskap var som sagt här och åt på eftermiddagen. Då bestämde jag mig för att jag skulle åka en sväng till Raggarn och se till att ha lite kul. Vilket jag hade. Träffade mycket nytt folk, vilket jag verkligen behövde! Lekte lite lekar som bl.a. innehöll att man skulle skicka sms med konstigt innehåll till folk, vilket var rätt poppis vad jag förstod. Lek-Lindha var igång igen! =)

Alex och Gisse kom senare och det var jättekul att träffa Gisse aka von Lidl igen! Det blev på tok för sällan och jag saknar honom alldeles för mycket under den långa tid vi inte ses. Bara att ta vara på den tid man får med honom..



Joar


Jag med otroligt ful min


Raggarn. Hade dem inne i en timma


Bajs Joar


Aaaaw


Världens, genom tiderna sämsta gruppbild


Kvällen var rikigt rolig och jag har ingen som helst ångest över att jag åkte dit! Tack alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0