Måndag - ledig dag - tråkig dag

Äh, det här får duga nu. Nu orkar jag inte med det längre. Men gillar färgerna.

Har varit ledig idag. Har inte känt av det alls. Var på sjukan tidigare idag och solade - i 7 sek. Han knappt in innan jag skulle ut igen. Kändes väldigt fånigt. Efter det har jag legat i soffan i princip hela dagen. Är trött och orkeslös som fasen.
Har lyckats somna riktigt sent efter att jag var sjuk. Det märks när man sover på rätt timmar. Får hoppas att jag kommer i säng och sover hyffsat ikväll.

Hade tänkt att åka till IKEA någon gång under veckan. Tänkte köpa mig lite tallrikar och badrums-grejer. Har egentligen ingenstans att förvara det, men så får det vara. Min plan var från början att jag skulle spara ihop en himla massa pengar och sen åka till IKEA och handla _allt_ när jag fått lägenheten. Jag har nu tänkt - och ångrat mig. Vi kommer behöva två lastbilar om det ska gå ihop. Tror det är skönare att ha smågrejerna på plats innan man börja bära in en massa möbler som måste sättas ihop. Yey IKEA.

Nä, jag ska nog ta mig något att äta så jag blir sådär skönt mätt-trött. Då sover jag nog utmärkt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0